Monday, November 15, 2010 | By: kIcAp...

sindrom..

disclamer : please read this entry after taking your breakfast or not your tummy will kill your ear because it will sing MCR songs, if you want to go to the toilet, please proceed because your dudu are not allowed to see this material. please do not hold your fart, after viewing this material because it might kill a baby. viewer discretion is advised.

pukul 830pg : bukak blogs, tgk2 rkan2 mngepost blog ala-ala emo..dah tak tahan le tu..sejak berbulan2 asik mengupas secara lisan (dipetik dr komen cik ellisa)..terpost la entry 2 y berbau busuk+emo...bgus!! experesikan dirimu~~ngeh2..

sejak2 akhir ni aku ade sindrom baru = sindrom mbace blogs n mgeupdate blog aku scare serius!! (atas rase tggungjawab aku terhadap KICAp..hee)
mula2 ade org tnye..kenapa kicap? tp aku wat banggang je..lame2 aku naik bengang = panas baran.
aku nak je jawab " suka ati aku le, blog aku, aku y tulis, ade aku gne jari ko tuk taip entry aku y jg berjela bak kate cik amm0, ade aku gne akaun Gugel kome?? ade??so??"..tp aku x dela ckp cam tu..tu nmenyer kurang ajo..

dalam mood cintan cintun ni = aku tpikir ade ke luving kapel wujud lam dunia ni?? da lama persoalan tu berenang-renang, bermain congkak dalam kepala hotak haku y x berapa nak betul ni..rupanya mmg ade...dpan mata pulak tu...ishhh!!!! tu la, gajah dpan mata x nampak, pisang goreng atas meja juga y haku nmpak dulu... (salah ye adik2)

answer : mak bapak haku..
mmg aku x perasan ke -sweetan bapak haku..dulukan mana ader jadah2 cangih mangih spt hanfon dan telefon bimbit. yang aku selalu perasaan, wherever bapak aku pergi, hatta jauh 100 meter dr kwsan rumah haku, mmg every half an hour hanfon mak aku bnyi...lagi mantap kalau dia keje kat luar..lagi mntap le hanfon mak aku y dah 40++ tu bunyi..kalah ank dara die (y smemangnya x de admirer..sob..sob..)..

antare conversation y biasa:
b: awak ngah wat ape?
m : sya kat kedai la..(kadai tu merujuk kpd kedai y dipunyai bapak aku)
b: ramai pelanggn?(soklan y ternyata biasa)
m: biasa la..awak balik pukul bpe?
b: ptg2 sikit..tak pela.(letak telefon)

aku ske pyung je..red~~like...google.com

after sejam
b : wat ape?
m : umm..tgk tv..tgu shahril balik skola..nak suh dia pi kdai (shahril=adik aku)
b:da masak belum?
m: umm..da..awak nk blk makan ke?? sya siap nasi..
b: nak la..hee..(bpak aku gelak comel!!)
m: ok la..(letak telefon)

lepas stengah jam
b: awak, saya on da way da ni..
m: ok..(letak telefon)

 *b : bapak aku..m : mak aku

sweet x??ngeh2..
kadang2 bapak aku tepon smata2 nk ckp dia balik sat agi..x smpai 2 minit da terpacak depan umah..aku le y boring, mak aku asik bising je "bapak kau ni, mak nak pi toilet pun susah ..2 saat kol..aisshhh..tak angkat,bising plak org tua tu.." mak haku nmpak bosan, tp hehee...

alhamdulillah, dah 25 tahun mak bapak aku kawen..wpon mcm dugaan tp ttp bertahan..aku harap dpt lelaki sesweet bapak aku wpon bapak aku bukn le type2 romantika de amour..kayu pnyer type..

dalam kacang cengkerang : love..love..love ..heeee....

4 chitchot...:

Nur Atiqah said...

Love Love. Sweet Sweet.

Muah Muah. HAHA!

kIcAp... said...

hahaa..suke le tu...cinta org da 40+++
hrp2 dpt rse lg nikmat cinta bila da tue kan..dah bkedut, tp still lg ade org syg..

Cik Dinda said...

sweeeeeeeeeeeeettttttttt!

kIcAp... said...

ija~~tq sbb singgah~~hohoooo

Post a Comment